Registrace / ohlášení
Od 1. ledna 2022 má vlastník nemovitosti podle Obecně závazné vyhlášky povinnost hradit poplatek za vývoz objednané kapacity nádoby na směsný komunální odpad.
Plátcem poplatku je společenství vlastníků jednotek (pokud pro dům vzniklo) nebo vlastník nemovitosti v ostatních případech.
Jak se zaregistrovat?
Vyplnit formulář, který si můžete vyzvednout:
- v elektronické podobě ke stažení: Registrační formulář - fyzické osoby (PDF 68.31 kB) nebo Registrační formulář - právnické osoby (PDF 62.06 kB);
- v elektronické podobě na Portálu občana
- v písemné podobě: v kanceláři č. 115 v 1. patře MěÚ Šlapanice, Masarykovo náměstí 100/7, Šlapanice
Odevzdat vyplněný formulář:
v písemné podobě na těchto místech:
- v kanceláři č. 115 v 1. patře MěÚ Šlapanice, Masarykovo náměstí 100/7, Šlapanice;
- zaslat poštou na adresu Město Šlapanice, Masarykovo náměstí 100/7, 664 51 Šlapanice
v elektronické podobě:
- datovou schránkou
- na Portálu občana
Pro první poplatkový rok je povinné se zaregistrovat nejpozději do konce března 2022.
Nálepka s danou kapacitou na popelnici je k vyzvednutí v kanceláři č. 115 v 1. patře MěÚ Šlapanice, Masarykovo náměstí 100/7, Šlapanice (objem psaný na nálepce musí odpovídat velikosti popelnice).