Czech POINT

Název: |
MěÚ Šlapanice |
Pracoviště: |
pracoviště Brno, Opuštěná 9/2, 656 70 Brno |
Pracovník odboru: |
Olga Zedníčková |
Číslo kanceláře: |
134 |
Tel.: |
533 304 730 |
E-mail: |
zednickova@slapanice.cz |
Úřední hodiny
Pondělí |
8.00 - 17.00 |
Úterý |
8.00 - 13.00 |
Středa |
8.00 - 17.00 |
Čtvrtek |
8.00 - 13.00 |
Pátek |
8.00 - 13.00 |
Název: |
MěÚ Šlapanice |
Pracoviště: |
Masarykovo náměstí 100/7, 664 51 Šlapanice |
Pracovník odboru: |
Ivona Kupková |
Číslo kanceláře: |
124 |
Tel.: |
533 304 325 |
E-mail: |
kupkova@slapanice.cz |
Úřední hodiny
Pondělí |
8.00 - 17.00 |
Úterý |
po telefonické domluvě |
Středa |
8.00 - 17.00 |
Čtvrtek |
po telefonické domluvě |
Pátek |
přepážka pro veřejnost uzavřena |
Činnost:
Vydávání ověřených výstupů z informačního systému veřejné správy, autorizovanou konverzi a zřízení datových schránek.
Vyřízení jednotlivých druhů vydávaných ověřených výstupů
Další služby:
1. Výpis z Katastru nemovitostí
- O výpis z Katastru nemovitostí České republiky může požádat anonymní žadatel. Výpis lze požadovat na základě listu vlastnictví nebo podle seznamu nemovitostí.
- Žadatel musí znát katastrální území a číslo listu vlastnictví. Pokud žadatel žádá o výpis podle seznamu nemovitostí, musí znát katastrální území a buď parcelní číslo požadované nemovitosti, jedná-li se o pozemek, nebo stavební parcelu, nebo musí znát číslo popisné, jedná-li se o stavbu.
Poplatek:
vydání 1. strany výpisu je zpoplatněno částkou |
Kč 100,- |
každá další strana výpisu je zpoplatněna částkou |
Kč 50,- |
2. Výpis z Veřejného rejstříku
- Veřejným rejstříkem se rozumí obchodní rejstřík, spolkový rejstřík, nadační rejstřík, rejstřík ústavů, rejstřík společenství vlastníků jednotek a rejstřík obecně prospěšných společností.
- O výpis z Veřejného rejstříku může požádat anonymní žadatel.
Žadatel musí znát IČO subjektu.
Poplatek:
vydání 1.strany výpisu je zpoplatněno částkou |
Kč 100,- |
každá další strana výpisu je zpoplatněna částkou |
Kč 50,- |
3. Výpis z Živnostenského rejstříku
- O výpis z Živnostenského rejstříku může požádat anonymní žadatel. Lze žádat o výpis z registru živnostenského podnikání pro fyzickou osobu a o výpis z registru živnostenského podnikání pro právnickou osobu.
Žadatel musí znát IČO subjektu.
Poplatek:
vydání 1. strany výpisu je zpoplatněno částkou |
Kč 100,- |
každá další strana výpisu je zpoplatněna částkou |
Kč 50,- |
4. Výpis z Rejstříku trestů
- Žádost o výpis z Rejstříku trestů podává osoba, které se výpis týká (dle § 11a odst. 1 zákona č. 269/1994 Sb., o Rejstříku trestů), na základě písemné žádosti, kterou klient již vyplněnou obdrží u přepážky Czech POINT.
- Žadatel musí předložit platný doklad totožnosti, v případě cizinců i doklad o přidělení rodného čísla a tito musí mít trvalý pobyt na území České republiky.
- Žádost o výpis z Rejstříku trestů lze vydat i zplnomocněncům na základě úředně ověřené plné moci.
- Lze zažádat o výpis z Rejstříku trestů právnických osob. Žadatel musí znát IČO subjektu.
Poplatek:
vydání výpisu je zpoplatněno částkou |
Kč 100,- |
5. Výpis z Registru řidičů
- Žádost o výpis z Registru řidičů podává osoba, které se výpis týká.
Žadatel musí předložit platný doklad totožnosti.
Poplatek:
Vydání 1.strany výpisu je zpoplatněno částkou |
Kč 100,- |
každá další strana výpisu je zpoplatněna částkou |
Kč 50,- |
6. Výpis ze Seznamu kvalifikovaných dodavatelů
- Žádost o výpis ze Seznamu kvalifikovaných dodavatelů podává žadatel, který musí vědět identifikační údaj dodavatele – IČO dodavatele a IČ žadatele o výpis.
Poplatek:
Vydání 1.strany výpisu je zpoplatněno částkou |
Kč 100,- |
každá další strana výpisu je zpoplatněna částkou |
Kč 50,- |
7. Výpis z Registru účastníků provozu modulu autovraků ISOH
- Žádost o výpis s Registru účastníků provozu modulu autovraků ISOH podává osobně žadatel.
Žadatel musí předložit platný doklad totožnosti a musí vědět identifikační údaj organizace IČO.
Poplatek:
Vydání 1.strany výpisu je zpoplatněno částkou |
Kč 100,- |
každá další strana výpisu je zpoplatněna částkou |
Kč 50,- |
8. Autorizovaná konverze dokumentů
Konverze je:
- úplné převedení dokumentu v listinné podobě do dokumentu obsaženého v datové zprávě nebo datovém souboru způsobem zajišťujícím shodu obsahu těchto dokumentů a připojení doložky o provedení konverze, nebo
- úplné převedení dokumentu obsaženého v datové zprávě či datovém souboru do dokumentu v listinné podobě způsobem zajišťujícím shodu obsahu těchto dokumentů a připojení doložky o provedení konverze.
Více informací na : https://www.czechpoint.cz/public/verejnost/autorizovana-konverze/
Poplatek:
Každá započatá stránka je zpoplatněna částkou Kč 30,-
9. Datové schránky
Žádost se podává na kterémkoliv kontaktním místě veřejné správy – Czech POINT, datová schránka je pro fyzické osoby nepovinná.
Fyzické osoby předkládají platný doklad totožnosti
Podnikajicí fyzické osoby – kromě platného dokladu totožnosti sdělí svoje IČO
Více informací na: https://www.datoveschranky.info/obcan
Poplatek:
Zřízení i užívání datové schránky je bezplatné.
Pondělí a středa, tedy tzv. úřední dny, jsou vyhrazeny přímo práci na pracovišti a v tyto dny jsou Vám úředníci plně k dispozici na svých pracovištích. Potřebný servis vám poskytneme i v ostatní dny, ale protože úředníci během nich mohou vykonávat svou práci i mimo radnici, doporučujeme využít možnosti telefonického, e-mailového či elektronického objednání.
8:00 - 13:00 jsou otevřeny na brněnském pracovišti pouze pokladna a přepážky odboru dopravy a odboru správních činností - občanské průkazy, cestovní doklady, evidence obyvatel, Czech POINT, ověřování podpisu a listin.
8.00 - 14.00 je otevřena podatelna.
8.00 - 13.00 jsou na pracovišti ve Šlapanicích otevřeny pouze pokladna a přepážky Odboru správních činností - občanské průkazy, cestovní doklady a evidence obyvatel.
8.00 - 11.00 a 12.00 - 13.00 je na pracovišti ve Šlapanicích otevřena přepážka Czech Point, ověřování podpisu a listin.
8.00 - 14.00 je otevřena podatelna.
Pondělí a středa, tedy tzv. úřední dny, jsou vyhrazeny přímo práci na pracovišti a v tyto dny jsou Vám úředníci plně k dispozici na svých pracovištích. Potřebný servis vám poskytneme i v ostatní dny, ale protože úředníci během nich mohou vykonávat svou práci i mimo radnici, doporučujeme využít možnosti telefonického, e-mailového či elektronického objednání.
8:00 - 12:00 jsou na pracovišti v Brně otevřeny pouze pokladna a přepážky Odboru dopravy a Odboru správních činností - občanské průkazy, cestovní doklady, evidence obyvatel.
8:00 - 13:00 je na pracovišti v Brně otevřena pouze přepážka Czech POINT, ověřování podpisu a listin.
8.00 - 14.00 je otevřena podatelna.
8.00 - 12.00 jsou na pracovišti ve Šlapanicích otevřeny pouze přepážky Odboru správních činností - občanské průkazy, cestovní doklady a evidence obyvatel.
8.00 - 11.00 a 12.00 - 13.00 je na pracovišti ve Šlapanicích otevřena přepážka Czech Point, ověřování podpisu a listin.
8.00 - 13.00 je otevřena pokladna.
8.00 - 14.00 je otevřena podatelna.
Není úřední den. Je otevřena pouze pokladna (8 - 12 hod.), podatelna (8 13 hod.) a přepážka Odboru správních činností - Czech Point, ověřování podpisů a listin (8 - 13 hod.) na pracovišti MěÚ Šlapanice, Opuštěná 9/2, Brno.
Není úřední den. Je otevřena pouze pokladna (8 - 13 hod.), podatelna (8 13 hod.) a přepážka Odboru správních činností - Czech Point, ověřování podpisů a listin (8 - 11 hod.) na pracovišti MěÚ Šlapanice, Masarykovo nám. 100/7, Šlapanice.
Top